donderdag 20 juni 2013

Onverwachts gaat de telefoon



Ik ben aan het stofzuigen en als ik klaar ben kijk ik op mijn telefoon. Zie het nummer van het amc staan een voicemail bericht en een gemiste oproep van Rick. Ik schrik en bel gelijk Rick op. Hij zegt gelijk dat de mri goed is, de tumor is nog steeds stabiel er is geen verandering te zien. Pfff opluchting! De oncoloog had gebeld omdat het een beetje verwarrend was hoe het zat met de afspraken volgende week en hij had de uitslag al dus hij wou ons alvast op de hoogte stellen.

Ik hang op en luister de voicemail af die de oncoloog bij mij heeft ingesproken, het eerste wat hij zegt is schrik niet de mri ziet er goed uit, wat ben ik blij dat ik het nog een keer als bevestiging hoor en luister hem nog 3 keer af en dan komt het bij mij binnen. De tumor is stabiel!!!!! yes yes yes

Ik ben zo opgelucht dat de tranen vanzelf beginnen te stromen wat een spanning is het toch elke keer weer en wat een angst voel je dan elke keer weer!

Pak mijn telefoon en begin iedereen te smsen, iedereen mag het nieuws weten


Onze kanjer is op dit moment stabiel en dat moet gevierd worden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten