maandag 6 augustus 2012

Zesde dag chemo

Vandaag gaat het zoals alledagen redelijk goed met Joris, ik ben echt verbaasd hoe dit manneke zich er doorheen slaat. Zo dapper.

We krijgen geen bezoek vandaag, Joris geniet s'ochtends van de rust en wil zijn kamer niet uit. Speelt de hele ochtend in zijn eentje met de trein. Als Joris gaat slapen gaan we naar het Ronald Mac Donald huis, inpakken en schoonmaken!!! Voelt heerlijk om hier mee bezig te zijn, leef me helemaal uit. Toch raar dat ik schoonmaken ineens leuk vind, maar eindelijk met wat anders bezig en dat we naar huis mogen komt nu wel heel dichtbij.

S'middags mag Joris nog even van de paal af, we gaan natuurlijk een ijsje eten want dat is het enigste wat er met smaak in gaat. En dan geen simpel waterijsje, nee Joris wil alleen een Magnum. En daar zit je dan met een kind van 1 aan de Magnum, Rick en ik moeten er erg om lachen. Op deze moment maakt het even niet uit, Joris geniet en dan genieten wij ook of dat nu met een waterijsje of Magnum is.

We gaan nog even schilderen in het Ronald Mac Donald huis, hij maakt een mooi schilderijtje voor de zusters. Volgens mij reageert hij al zijn frustraties erop los, want op het laatst is het 1 grote bruine vlek.

Joris is moe en wij ook, we liggen allemaal vroeg in bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten